
Kurz vás naučí telefonovat s klienty a navolávat si schůzky. V téměř 70 cvičeních včetně 2 unikátních audiomatů si vyzkoušíte, jestli umíte naslouchat, jestli dovedete přizpůsobit hovor situaci a prostředí, kde se klient nachází. Naučíte se zvládat námitky a odreagovat se po nepříjemném hovoru, být autentičtí a mít tah na branku a mnoho dalšího. Ke všemu, co v kurzu uděláte, od něj dostanete zpětnou vazbu.
MODUL A – PSYCHOLOGIE PRODEJE
MODUL B – TELEFONICKÁ KOMUNIKACE
MODUL C – DOMLUVTE SI SCHŮZKU
*Zelenou kurzívou psané kapitoly je možné v případě velkých korporátních objednávek customizovat.
Základní cena kurzu je od 2 890 Kč bez DPH.
TIP: Jste ze společnosti, která s EFPA ČR dělá zkoušky nebo vzdělávání? Nebo chcete kurz pro větší skupinu osob? Kontaktujte nás pro individuální nabídku: Lukáš Beránek, lukas.beranek@efpa.cz, 725 966 655.
Podívejte se na zjednodušenou verzi kurzu, abyste věděli, co vás čeká