MÍSTO: Kongresový sál České národní banky, Senovážné nám. 29-30, Praha 1
KDY: 3. 4. 2025
OD: 9:00-16:00 hod.
176
ZEMÍ
53,000,000
DĚTÍ
465,000
AKCÍ
63,000
ORGANIZACÍ
Po celé republice budou od 17 - 23. 3. 2025 probíhat na školách, v dětských domovech a na veřejnosti běžně dostupných místech interaktivní přednášky, workshopy, webináře, setkání s podnikateli a odborníky z praxe se zaměřením na podporu finančního vzdělávání dětí a mládeže.
Téma letošního roku: "Chraň své peníze, chraň svou budoucnost"
Zakladatelem iniciativy GMW je nevládní organizace Child & Youth Finance International (CYFI) se sídlem v Amsterdamu. Hlavní myšlenkou CYFI je vychovat generaci, která bude schopná předcházet budoucím krizím díky rozvoji finančního vzdělání a přístupu k finančním službám. Od svého založení v roce 2012 se hnutí rozšířilo již do 139 zemí světa, včetně Česka.
„Díky tomu, že se Česko opět připojí ke Global Money Week jsme jako země zase o krok blíž k tomu, aby každé dítě, žák a student u nás, měl lepší přístup k finančnímu vzdělávání a byl schopen si vytvořit zdravé finanční návyky. Je důležité, aby mladí lidé rozvíjeli své vědomosti a dovednosti v oblasti řízení peněz,“ popisuje spoluorganizátorka této prestižní události Jana Merunková, ředitelka yourchance o.p.s. „Podstatné také je, aby všichni klíčoví hráči své kroky koordinovali a umožnili tak vyšší efektivitu dopadu“, doplňuje Mgr. Marta Gellová, předsedkyně EFPA ČR.
Cílovými skupinami GMW jsou vedle žáků, studentů, učitelů a odborné veřejnosti také široká veřejnost a skupiny ohrožené předlužením a sociálně vyloučené skupiny.
Předchozí ročníky GMW vždy byly velmi úspěšné. Kromě celého spektra škol se do GMW zapojila v obou letech řada zájmových a neziskových organizací, dětské domovy i komerční subjekty.
Prezentace budou doplněny.
Program bude doplněn.
Organizátoři projektu:
EFPA ČR
yourchance, o.p.s.
Akce se koná pod záštitou:
Česká národní banka
Ministerstvo financí
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
Partneři projektu:
Soutěž Finanční gramotnost
Mediální partner: