Od 1. 11. 2021 dochází ke ZMĚNĚ PRACOVNÍ DOBY helpdesku, abychom byli k dispozici včas všem účastníkům zkoušek: telefonický helpdesk a chat 8:00-14:00 hodin, e-mailová komunikace 8:00-16:30 hodin. STÁLE PLATÍ: Účastník zkoušky je povinen dodržet podmínky pro účast na zkoušce stanovené Mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví platným v den konání zkoušky (viz e-maily před zkouškou a Aktuality).

Změna pracovní doby helpdesku EFPA

13.10.2021
titulní obrázek

Vážení klienti,

reagujeme na vaše podněty a dále přizpůsobujeme naše služby vašim potřebám. Proto od 1. 11. 2021 upravujeme pracovní dobu našeho helpdesku. Nově Vám budeme k dispozici již od 8.00 hod.

Telefonický helpdesk a chat na webu efpa.cz bude k dispozici v pracovní dny v čase 8.00–14.00 hod. Vaše e-maily vyřídíme v čase 8.00–16.30 hod.

Nově jsme vám tak k dispozici již před zahájením zkoušek začínajících v 8.30 hod., příp. 9.00 hod. a můžeme vám poskytnout dřívější podporu související s vaší účastí na dané zkoušce.

Věříme, že tento krok oceníte.

Váš tým EFPA ČR

Sdílejte

zpět na všechny aktuality