Od 1. 11. 2021 dochází ke ZMĚNĚ PRACOVNÍ DOBY helpdesku, abychom byli k dispozici včas všem účastníkům zkoušek: telefonický helpdesk a chat 8:00-14:00 hodin, e-mailová komunikace 8:00-16:30 hodin. STÁLE PLATÍ: Účastník zkoušky je povinen dodržet podmínky pro účast na zkoušce stanovené Mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví platným v den konání zkoušky (viz e-maily před zkouškou a Aktuality).

NOVINKA - velká proměna uživatelské nástěnky

5.2.2021
titulní obrázek

Novou podobu uživatelské nástěnky poznal a pozná každý registrovaný uživatel efpa.cz, který se ke svému účtu přihlásí od 5. 2. 2021 a dále.

Proč jsme nástěnku měnili?

  • Aby byla přehlednější a více uspořádaná.
  • Aby vám rovnou po přihlášení ukázala ty nejdůležitější věci vás - nejbližší termín, váš profesní vývoj, plnění povinností následného vzdělávání a taky důležité notifikace
  • Aby tvořila dohromady jeden ucelený "ekosystém" s novým katalogem Marketplace na efpa.cz/vzdelavani
  • Aby nám umožnila další vývoj vaší nástěnky - již brzy se můžete těšit na další vylepšení!

Co je nového?

Vlastně jenom vzhled. A nahrazení některých textových odkazů grafickými ikonami - informace o termínu, změna termínu, certifikát.

TIP: když nad kteroukoliv z ikon podržíte ukazatel myši, zobrazí se její popisek.

obrazek

Sdílejte

zpět na všechny aktuality