Od 1. 11. 2021 dochází ke ZMĚNĚ PRACOVNÍ DOBY helpdesku, abychom byli k dispozici včas všem účastníkům zkoušek: telefonický helpdesk a chat 8:00-14:00 hodin, e-mailová komunikace 8:00-16:30 hodin. STÁLE PLATÍ: Účastník zkoušky je povinen dodržet podmínky pro účast na zkoušce stanovené Mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví platným v den konání zkoušky (viz e-maily před zkouškou a Aktuality).

Trvalá změna provozu telefonního helpdesku

29.1.2021
titulní obrázek

Vážení klienti,

snažíme se pro Vás zajistit maximální komfort a rozsah služeb. Mimo novou provozní dobu telefonického chatového helpdesku tak můžete nadále kdykoliv využít našeho e-mailu helpdesk@efpa.cz.

Váš tým EFPA ČR

Sdílejte

zpět na všechny aktuality