Od 1. 11. 2021 dochází ke ZMĚNĚ PRACOVNÍ DOBY helpdesku, abychom byli k dispozici včas všem účastníkům zkoušek: telefonický helpdesk a chat 8:00-14:00 hodin, e-mailová komunikace 8:00-16:30 hodin. STÁLE PLATÍ: Účastník zkoušky je povinen dodržet podmínky pro účast na zkoušce stanovené Mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví platným v den konání zkoušky (viz e-maily před zkouškou a Aktuality).

Zrušení původních termínů zkoušek v prosinci 2020 a nový speciální režim

2.12.2020
titulní obrázek

Termíny zkoušek ve speciálním režimu

I v tomto období vypisujeme termíny zkoušek, avšak se speciálními podmínkami a v omezené kapacitě. V případě, že se chcete přihlásit na jakýkoliv speciální termín v tomto omezeném období, kontaktujte nejprve management své sítě či společnosti, která s námi může dohodnout realizaci.

Pokud máte zkoušku zaplacenu a využili jste elearning a další přípravu na portále efpa.cz, o nic nepřicházíte. Pokud nechcete využít speciálních termínů v prosinci 2020, doporučujeme vyčkat na vypsání standardních termínů zkoušek, které budou ve velké kapacitě zveřejněny okamžitě po uvolnění pandemických podmínek (PES ve stupni 2 a lepším, či nová verze vládního usnesení).

Budeme vás dále informovat na stránkách efpa.cz a na FB.

Sdílejte

zpět na všechny aktuality