Vážení klienti, během vánočních svátků nebude v období od 22. 12. 2025 do 2. 1. 2026 k dispozici telefonická podpora helpdesku. V případě neodkladných záležitostí můžete využít náš e-mail helpdesk@efpa.cz. Vašim požadavkům se budeme věnovat v omezeném režimu ve dnech 23. 12., 30. 12. 2025 a 2. 1. 2026. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemné a klidné vánoční svátky.

Nový objednávkový systém

31.1.2018
titulní obrázek

Dne 30.1.2018 jsme na portále EFPA.cz nasadili nový objednávkový systém. Proces objednávky nyní probíhá tak, jak jste zvyklí z běžných e-shopů a online obchodů.


Samotná objednávka se nyní skládá celkem z 5 kroků, které Vás provedou objednávkou od začátku do konce.

obrazek
obrazek

Vylepšená byla také agenda "Opravných termínů" a další oblasti nejen pro naše koncové zákazníky, ale také pro korporátní klienty.

Věříme, že nový objednávkový systém bude pro naše klienty příjemnou inovací.

Tým EFPA ČR

Sdílejte

zpět na všechny aktuality